Nykyaikaista markkinointia

Vuorossa siis sukellus digitaalisen markkinoinnin maailmaan. Luennoilla kävimme läpi digitaalisen markkinoinnin toimintatapoja ja malleja. Näihin asioihin minulla oli aikaisempaa näkemystä lähinnä sisällön vastaanottajan roolista. Joitakin kokemuksia digitaalisen markkinoinnin seurannan työkaluista on minulle kertynyt kaveriporukkamme harrastejoukkueen facebook sivuston ylläpitäjän roolista jokusen vuoden takaa, ne kokemukset olivat lähinnä apuna uuden asian ymmärtämisessä. Sain hyvää oppia millaista sisältöä kannattaa milloinkin ja millaisille kohderyhmille tuottaa. Lisäksi eri kanavien seurantatyökaluista saatu oppi tulee varmasti käyttöön. Hakukoneoptimointi aiheena nousi minulle mieleisimmäksi, mutta koin että ehdimme raapaista vain pintää ko. aiheesta. Tässä siis vinkki niille tahoille, jotka päättävät koulumme kurssi tarjonnasta. Mielestäni hakukoneoptimoinnista voisi olla kokonaan oma syväluontoisempi kurssi esimerksi valinnainen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *