Cvent. Event Marketing 2.0. How to Boost Attendance Through Social Media

Social marketing in today’s world At the beginning of the 21st century, the computer industry took off, and then came smartphones, the new information technology. The role of social media in today is world is enormous – it is replacing or merging with classic media. Television is seamlessly transitioning to YouTube, radio is becoming a…

Read more

Differences between large and small hospitality businesses

Two companies with the same focus but different approaches This blog will help you better understand the hotel industry and the difference between large and small companies. I will compare two hospitality companies located above the Arctic Circle in the north. The large one will be a company located in Finland in Rovaniemi. The capital…

Read more

Hootsuite haltuun!

    Seuraavaksi vuorossa kattava, mutta kompakti katsaus somesisällönhallintaan luotuun työkaluun, jonka avulla voit hallita ja seurata kaikkia sosiaalisen median tiliesi aktiivisuutta yhdellä koontinäytöllä. Tämä suosittu työkalu on nimeltään Hootsuite. Olen kuullut puhuttavan Hootsuitesta aiemminkin, mutta alusta itsessään on minulle aivan tuntematon. Siispä otin testiin 30 päivän ilmaisen kokeilujakson, jotta pääsen tutustumaan alustaan hieman paremmin.  …

Read more

Messenger

Messenger yhdistää henkilökohtaisen vähittäiskaupan ja verkkokaupan parhaat puolet mobiiliviestien kautta. Viestien trendit Viestinnästä on tullut keskeinen osa jokapäiväistä elämää. Ihmiset, jotka käyttävät Internetiä viettävät myös enemmän aikaa viestisovellusten kanssa. Viestit voivat olla myös liiketoiminnan keskiössä Mainonnan kehittyessä yhä useammat yritykset etsivät innovatiivisia tapoja olla yhteydessä ihmisiin viestialustojen avulla. Messenger on Facebookin viestialusta, jolla yritykset voivat…

Read more

Momondo as a travel tool

Momondo (Momondo2022) “Momondo is a travel metasearch site that finds and compares the best offers on flights, hotels, car rentals and package holidays. We’re free, which means that we never add any booking fees, and we never use cookies to inflate prices” It doesn’t sell anything it shows you the overall offers from different traveling…

Read more

Australia on my mind

I’ve been traveling a lot since I was a little kid. I’ve lived abroad. Spent my money on travels. Instead of anything else I’d save up for my next trip. You know the lifestyle. But there’s this one very special day I dreamt for a long time and to find out which day it was…

Read more

Tripadvisor

    Esittelyssä TripAdvisor Tripadvisor on kansainvälinen matkailusivusto, jonka kirjautuneet jäsenet voivat lähettää kuvia tai kirjoittaa matka-arvosteluja ja -arviointeja matkakohteista, hotelleista ja ravintoloista ympäri maailman. Kohteita ja arvosteluja voi ilman rekisteröitymistä tarkastella. Matkailijat ympäri maailmaa käyttävät Tripadvisor-sivustoa ja sovellusta selvittääkseen, missä yöpyä, mitä tehdä ja missä syödä aiemmin paikalla olleiden ohjeiden perusteella. Yli 988 miljoonan…

Read more

Digitaalisen asiakaskokemuksen luominen

Katsoin vastikään youtubesta webinaarin liittyen digitaaliseen asiakaskokemukseen. Webinaari käsitteli digiaikaan liittyvää asiakaspolkua, asiakaspolun kartoittamista ja mallintamista sekä ostosykliä. Nämä kaikki yhdessä muodostavat siis prosessin, jonka asiakas käy läpi brändin kanssa ensimmäisestä digitaalisesta kohtaamisesta aina ostohetkeen ja asiakassuhteen jatkumiseen ja ylläpitoon asti. Aihe on ajankohtainen ja mielenkiintoinen sekä sopii hyvin yhteen tämänhetkisen opintojaksomme kanssa. Digitaalinen asiakaskokemus…

Read more

Event bride, essential guide, social media for events

Introduction: I have been reading  essential guide, social guide for events and that guide book have helping me to organized even on social media. There have been nine steps and by following those steps everybody can organize event and make it work. On the first section of guide book will opening matters, it will includes…

Read more

CX Trends 2021

Artikkelini käsittelee Covid -19 vaikutusta asiakaskokemus trendeihin. Covid -19:n myötä tuli reaaliaikainen tarve vastata asiakkaiden muuttuviin odotuksiin ja digitaalisiin kokemuksiin. Odotukset ovat muuttuneen toiveista tarpeiksi. Yritysten tarve jatkaa kauppaa ja pysyä toiminnassa kiihdytti innovaatioita. Työntekijöistä ja asiakkaista huolehtiminen on vaatinut yrityksiltä ketteryyttä ja empaattisuutta. Kehityksen on jatkuttava edelleen. Covid -19 myötä yksi tärkeimmistä kehityskohteista on…

Read more