Materiaalini artikkelit käsittelivät sitä, mitä asiakaskokemus tarkoittaa nykypäivän kuluttajille ja yritysasiakkaille. Mihin asioihin nykyisin tulee kiinnittää huomiota, kun puhutaan digitaalisesta kaupankäynnistä. Digitaaliaika on muuttanut paljon asiakkaiden ostotapoja ja yritysten myyntitapoja. Jokainen kellä on internetyhteys pääsevät verkkokauppojen markkinoille, jossa he voivat löytää parhaat mahdolliset kaupat itselleen kotoa käsin. Verkkomyynti on antanut myös yrityksille mahdollisuuden kansainväliseen kasvuun…
Read moreThe state of content marketing 2019
The state of content marketing 2019 This article which I chose to write about is how to use marketing for you content if you have an online business or your business uses online platforms to get more customers and make it easy to communicate with them. I think that this is very useful because mostly…
Read moreTop 10 global consumer trends 2021
Top consumer trends in 2021 by Westbrook & Angus In this Euromonitor internationals article ” Top 10 global consumer trends 2021” writers Westbrook & Angus are going through the top trends that consumers appreciate or demand in 2021, mostly affected by Covid-19. According to them, adaptability and resilience were the driving forces shaping these top…
Read moreFree tools to learn how to design your videos or images for the catchiest marketing!
I read Design It Yourself: The Marketer´s Crash Course – In Visual Content Creation which is written by Shannon Johnson and Keith Frankel. The text has published by HubSpot, where Johnson and Frankel are both working, in the marketing section. The text is about how to design the best visual content for your customer to…
Read moreSocial Media Trends 2021
The report I chose is focusing on Social Media trends during COVID-19 crisis, which was created by Hubspot and Talkwalker. This report gave detailed statistic on consumer behavior on media platforms during 2020. There is also tips and information for brands to market through media posts. There are 10 main categories that the report is…
Read moreTarinankerronta
Olemme kasvaneet tarinoiden kanssa. Monelle meistä on kerrottu lapsena paljon tarinoita ja satuja. Nykyään kuulemme tarinoita toisilta ihmisiltä, kuten kavereilta, vanhemmilta, opettajilta sekä sosiaalisen median kanavissa. Mutta miksi tarinoita on hyvä tuoda mukaan esimerkiksi markkinoinnissa ja tapahtumissa? Valitsin tämän aiheen käsiteltäväksi, sillä kaikkia tarinat koskettavat ja niihin on helppoa samaistua. Tarinat luovat erilaisen suhtautumisen käsiteltävään…
Read moreOpiskelu työn ohessa
Esittely Olen Anri Ronkainen, 46- vuotias nainen Rovaniemeltä. Kotoisin olen Nunnasesta, se on pieni kylä Enontekiöllä. Harrastukseni on luonnossa liikkuminen, metsästys, kalastus, sienestys ja marjastus, sekä käsityöt ja hiihtäminen, mutta ne harrastukset ovat jääneet vähemmälle muutettuani Rovaniemelle kerrostaloon asumaan. Nykyisin vapaa- aikani kuluu 3- vuotiaan lapsen lapseni Väinön kanssa ja opiskellessa. Työ Työskentelen Erityisammattioppilaitos…
Read moreThe smart event marketing playbook
Bizzabo – The Smart Event Marketing Playbook Hello there! Nice to meet you again. Most of us might be thinking, how you are marketing your events in the modern way. In this blog post I will tell you how you should know about modern marketing a professional or conference event with Bizzabo´s eBook.
Read moreEvent bride, essential guide, social media for events
My new blog post is telling and hopefully also helping you how to do event for a social media and also how to choose right social media base. First in my mind comes that it is easy to do! just follow the instructions and do it!!! no!there is so much more and if you are…
Read moreHow to grow attendance with social media
I read the article: Event Marketing 2.0. How to Boost Attendance Through Social Media By Cevent. In the article, there are good guides to reach more attendance with different social media channels. In the view of event marketing but I think those tips are good for any kind of social media marketing.
Read more