Customer Journey Orchestration

Introduction: The Significance of Customer Journey Orchestration In today’s rapidly evolving digital environment, businesses face the challenge of balancing customer-centricity with operational efficiency. The article Why Customer Journey Orchestration Should Be at the Core of Digitisation and Digital Transformation explores how organizations can affect customer journey orchestration (CJO) to enhance customer interaction, increase revenue, and…

Read more

Snapchat sosiaalisen median työkaluna

Snapchat on sosiaalisen median alusta, jossa seuraajille ja kavereiksi lisätyille käyttäjille on mahdollista lähettää viestejä, kuvia, videoita tai soittaa puheluita. Videoita voi julkaista myös Spotlight- välilehdelle, joka muistuttaa TikTokin ominaisuudesta pyyhkäistä seuraavaan videoon. Snapchatille ominaista on sisältöjen katoaminen 24 tunnin jälkeen, vaikka nykyään uusien päivityksien myötä tarinat voi saada näkymään useampien päivien ajan, asetuksista riippuen….

Read more

Wish I Was There – Backpacking trip

Last summer I spent a month abroad backpacking with my friend. It was a trip to remember for a long time. I fell in love with the food, kind people and many beautiful cities. In total, we visited five different countries around the Europe. In this blog post I will be telling the highlights of…

Read more

Social Media in Tourism Industry

Social Media in Tourism Industry ; Facebook. Introduction Social media platforms serve as virtual travel galleries. They allow users to share captivating visuals and narratives of their travel experiences. Tourism Businesses have been fast to move to social media to market and enhanced their products to connect with potential customers. Tourism entrepreneurs may reach more…

Read more

Wish I Was There : Under The Tuscan Sun

The birthplace of the Italian Renaissance , Tuscany is a region in central Italy , the second most visited region in all Italy. It is worldwide known for its landscapes , history , artistic legacy and its influence on high culture. The Tuscan Countryside ( photo by : Evelina Nuli ) It is regarded as…

Read more

Empathy in Digital Age

Empathy in Digital Age What is empathy ? Empathy is the action of understanding, being aware of, being sensitive to, and vicariously experiencing the feelings, thoughts, and experience of another. So what does empathy have to do with the digitalisation of the world , the digital age has consumed everything and everyone in its own…

Read more

Empatia ja asiakaspalvelu

Mitä empatia on? Empatian osaamisen merkitys asiakaspalvelussa? Miten hyödynnät taitojasi asiakaskohtaamisessa? Tänä päivänä, kun asiakkaat ovat stressaantuneempia ja ahdistuneempia kuin koskaan, kyky luoda turvallisuuden tunnetta, välittämistä ja empatiaa asiakaskohtaamisiin on suuri arvo niin yritykselle, kuin työntekijällekin. Asiakkaat, joiden tunnetilasta korostuu viha tai vaikkapa järkytys, niin on tärkeää, jotta osaat näyttää, että ymmärrät ja välität. Tämä…

Read more

Esittely itsestäni

Olen 37-vuotias nainen Oulusta. Perheeseeni kuuluu itseni lisäksi mieheni, kaksi lastamme sekä kaksi kissavanhusta. Olen käynyt catering-alan perustutkinnon ja sittemmin työskennellyt jo hyvin pitkään ravintolapäällikkönä. Aloitin restonomiopinnot saadakseni tukea työhöni sekä oppiakseni uutta. Esihenkilönä työskentely on ollut antoisaa ja mielekästä, mutta välillä myös haastavaa. Uskon, että nämä opinnot antavat uusia näkökulmia ja lähestymistapoja erilaisiin asioihin,…

Read more

Wish I was there – Norway

Norway is on the most beautiful places on earth. I have visited Norway only once during my entire life, but I’m most certainly going to visit again as soon I have the chance to do so. Norway’s breathtaking scenery and nature left me speechless. Luckily there is still much more to see and explore in…

Read more