Tehdään asiakaspalvelusta inhimillisempi kokemus

      Luettava e-kirja kertoo asiakaspalvelun inhimillistämisestä nykyisessä digiaikakauden verkkoympäristössä, jossa on monenlaisia pilvipohjaisia alustoja, sekä työasemia, joita eri palveluntarjoajat tarjoavat yritysasiakkaiden käyttöön. The Five 9 guide to making customer service a more human experience on e-kirja, joka käsittelee digiaikakauden älykästä pilvipohjaista yhteyskeskuksen teknologiaa, asiakkaiden käyttäytymistä ja miten se yhteistyössä palveluntarjoajan kanssa pystyy mahdollistamaan asiakaspalvelun inhimillistämisen…

Read more

Metsä kutsuu jälleen …

Lähtö aamu Kello on puoli kuusi ja herätys puhelimessa soi. Illalla on kamppeet laitettu kasaan ja eväät odottavat jääkaapissa. Kahvinkeitin porisee ja koira ojentelee jäseniään herätessä. Jahtivaatteet odottavat tuolilla, koiratutka vilkuttaa vihreää valoa. Kahvi pulloon ja vaatteet päälle. Koira ja kivääri autoon. On aika mennä. Pakkasaamu  Niin kuin jokaisena syksynä lapsuudesta saakka, ilma tuntuu nenän…

Read more

Digitaalinen markkinointi

Pinterest sosiaalisen median kanavana Pinterest työkalun esittely Pinterest on yrityksen ja sen tuotteiden mainontakanava, jossa asiakas saa mahdollisen idean toteuttaa jotain tarvettaan, jonka kautta hän voi aloittaa toteutuksen suunnittelun ja mahdollisesti löytää sopivan tuotteen ja hankkii sen. Pinterest on sosiaalisen median kanava, joka keskittyy luomaan kaunista ja miellyttävää sisältöä henkilökohtaisesti sen käyttäjille. Sisältöä tuotetaan kuvien…

Read more