– An empirical analysis of students’ self-image (self-esteem), learning experience (experiential learning) and learning style
– Implementing effective organizational change focused on understanding the nature and draws on theories of psychology, motivation, learning, personality and positive self-esteem
- Incresed awareness of students’ self-knowledge
KOLME KESKEISTÄ TUTKIMUSTULOSTA:
- Opiskelija, jolla on itsestä positiivinen käsitys toimintaan ja työskentelyyn liittyvissä ominaisuuksissa (kestävä, väsymätön, helposti uusia ideoita ja ratkaisuja keksivä, johtamishaluinen, älykäs, kunnianhimoinen, itseensä luottava jne.), on yleensä innostunut oppimaan uusia asioita ja oppiminen tuottaa iloa. Opiskelija usein kokee ryhmän ilmapiirin erittäin hyväksi ja tällaisen opiskelijan mielestä opiskeluilmapiiri on suotuisa oppimiselle.
- Opiskelija, joka solmii helposti ihmissuhteita, on sopuisa, johtamiskykyinen eli ihmissuhteisiin liittyvät ominaisuudet hallitsevat, kokee usein, että opetus on käytännönläheistä ja ryhmän ilmapiiri on erittäin hyvä oppimistilanteissa.
- Opiskelija, joka suhtautuu tulevaisuuteen positiivisesti (on onnekas, aikaansaava, ihmisenä jatkuvasti kehittyvä, itseensä luottava, sisukas jne.), kokee, että opiskelu on ikävää vain harvoin, on yleensä innostunut oppimaan uusia asioita, oppiminen tuottaa iloa ja opiskeluryhmän ilmapiiri koetaan hyväksi.