Maksullinen mainonta sosiaalisessa mediassa

Maksullinen mainonta on yrityksille melko tärkeää, joskin myös ilmaisella mainoksella on mahdollista saada hyvin näkyvyyttä. Alottavien ja pienempien yritysten olisi hyvä käyttää edes jonkin verran rahaa mainontaan, koska heillä ei ole vielä paljoa seuraajia, joiden tykkäyksillä, kommenteilla ja jaoilla näkyvyys kasvaa ilmaiseksi. Suomalaiset yritykset eivät tee maksullista mainontaa vielä tarpeeksi. Kaikki eivät ole välttämättä hoksanneet, kuinka paljon pienilläkin summilla voi kasvattaa omaa näkyvyyttä.

Kiinnitän itse huomiota minulle suunnattuun maksulliseen mainontaan. Jotkut yritykset mainostavat liikaakin ja nämä mainokset tulee skrollattua ohi, sillä ne eivät kiinnitä enää huomiota. Maksullisessa mainonnassa täytyy siis muistaa kohtuus, jotta ihmiset eivät kyllästy jatkuvaan mainostukseen. Olen myös muutaman kerran ostanut tuotteita sponsoroidun mainoksen perusteella yrityksiltä, joiden olemassaolosta en muuten olisi edes tiennyt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *