Kehittämiskohteita

Pari teemaa, joihin voisi keskittyä v. 2018

TiimiKehittämiskohteita
Fysioterapia, RovaniemiVälineiden hallinta, verkkotentit
Hoitotyö, KemiAc opetuksen monipuolistaminen, moodlen mahdollisuudet, digit. työvälineet arvioinnin apuna
Hoitotyö, RovaniemiMoodlen mahdollisuudet, AC:n mahdollisuudet, tallenteiden käyttö
Kuvataide, TornioMoodlen automatiikka, URRE-palvelut
MTI, RovaniemiMoodle-ympäristöjen hyödyntäminen ja yhtenäistäminen (esim. mallipohjat), Kokonaisvaltainen verkkopedagogiikan kehittäminen (amk-taso ja tiimitaso)
Työelämän ja monimuotokouluksen yhteensovittaminen hyödyntäen erilaisia oppimisympäristöjä
Liiketalous, RovaniemiAC: Opiskelijat osallistuvat opetukseen chatissa, miten saada mikit auki?
Moodle: Liian sekava Moodle, lukukausipohjan selkiyttäminen, sähköpostitulva Moodleen myöhässä palautetuista tehtävistä
Rästikäytänteet selkeäksi, miten kohdellaan myöhässä palautettavia
Liiketalous, TornioBlended-mallin kehittäminen, Padletin korvaaja, käänteinen opetus verkossa, työkalut (käytettävyys, kokeileva ote)
Liikunta- ja vapaa-aika-ala, RovaniemiVerkko-opintojen interaktiivisuus. Multimediamateriaalin tuottaminen.
Sosiaali, KemiKäänteinen opetus, OpenMoodle (talon ulkopuolisten kanssa alusta hyödynnettäväksi), Verkko-opintojakson tekeminen, Moodle(lukukausi- kokonaisuuksista järkevä)
TeLu, Kemi
TeLu, RovaniemiOppimisanalytiikkatyökalut ja arviointien toteutus (Maanmittaus),
Ohjelmoinnin ja labrojen opetus monimuotona (Tieto- ja viestintätekniikka),
Pysyvien luentonauhoitteiden tekeminen, esim. Screen-o-matic (Rakennus- ja yhdyskuntatekniikka),
Digitaalisten ratkaisujen entistä laajempi hyödyntäminen, Ajasta ja paikasta riippumattomuus (Metsätalous)
Tietojenkäsittely, TornioOpinnäyteprosessin toimimattomuus, Office365 ympäristön käyttö; ei toimi opetusympäristönä - sotkeutuu LUC - ympäristöön. Pilvipalvelut IaaS
Vanhustyö, KemiMoodlen hyödyntäminen paremmin projektiopetuksessa, arviointiin apuja, oppimisen seurannan analytiikka
YAMK, Kemi & RovaniemiAC:n perehdytystä lisää