Oppiyrityksen nimi: WeaRoi Opy

Opiskelijoiden määrä ryhmässä: 9

Toimiala: Vaateala

Tärkeimmät tuotteet: Työvaatetus ja niihin liittyvä pesupalvelu.

Miten asiakkaita kontaktoitiin: Kontaktoitiin puhelimella, Skypellä, sähköpostilla, sosiaalisen median välityksellä ja kasvotusten.

Missä some-kanavissa oltiin: Instagram ja Facebook

Tärkein markkinointikikka: Sosiaaliseen mediaan tehdyt videot

Suurin asiakas: Siisti Solutions Opy

 

Oppiyrityksen nimi: Eco ATK Opy

Opiskelijoiden määrä ryhmässä: Oppiyritykseen kuului aluksi 8 opiskelijaa ja vuoden 2017 puolella yrityksessämme jatkoi 7 toimijaa.

Toimiala: Atk-laitteet, ohjelmistot ja huollot, jotka tehtiin mahdollisimman ekologisesti. Siitä tuleekin eco-alku oppiyrityksen nimeen.

Tärkein tuote: Eco ATK:n tärkein tuote oli luonnollisesti tietokone, jonka mukana myytiin sekä ohjelmistot että huollot.

Miten asiakkaita kontaktoitiin: Pääasiassa sähköpostiviestein ja käyttämällä sosiaalista mediaa. Instagram oli some-kanava, joka ryhmän mielestä hyvin pitkin vuotta ja piti asiakkaat ajan tasalla oppiyrityksen toiminnasta.

Tärkein markkinointikikka: Parhaimmat mainoskikat liittyivät usein käsillä olleisiin sesonkiaikoihin, esimerkiksi jouluun. Oppiyrityksen maskottina toimi jääkarhu nimeltä Aarne ja hän oli osa oppiyrityksen projektia ja pyrkimystä pelastaa maapallon jääkarhut. Aarne oli ensimmäinen jääkarhu, jonka Eco ATK onnistui pelastamaan. Aarne esiintyi usein hauskoissa mainoskuvissa.

Suurin asiakas: Suurimmat asiakkaat olivat Napalaaksossa toimineet tukiyritykset, jotka tekivät suuria hankintoja Eco ATK:lta

Eco ATK Opy Napalaakso tutuksi tapahtumassa huhtikuussa 2017.

 

Oppiyrityksen nimi: Napa-Markkinointi Opy

Opiskelijoiden määrä ryhmässä: 6

Toimiala: Mainostoimistot (TOL 73111)

Tärkeimmät tuotteet: Mainostuotteet, jotka myytiin paketteina sekä Huippumyyjä palvelumme. Napalaakson Yritystiedon Palvelunlaadunmittaus palvelu.

Miten asiakkaita kontaktoitiin: Pääasiassa sähköpostitse, mutta myös onnistunutta face2face myyntiä harjoitettiin Jokiväylän kampuksella. Olimme vahvasti esillä myös Instagramissa.

Missä some-kanavissa oltiin: Instagramissa

Tärkein markkinointikikka: Markkinointikampanjat joissa oli tarjouksessa aina tuote- sekä palvelupaketti. Asiakkaita tuli lähestyä aktiivisesti.

Suurin asiakas: Napalaakson kaupunki

Napa-Markkinointi Opy Napalaakso tutuksi tapahtumassa huhtikuussa 2017.

Kiinteistöfemma Opy

Toimiala: kiinteistönhoito, siivouspalvelut ja puhtaanapito & vaihtomattopalvelu

kiinteistofemma@gmail.com

 

Mainola Opy (oppiyrityksen nettisivuille)

Toimiala: markkinointi & mainonta, teippaukset ja painotuotteet

mainolaopy@gmail.com

Mainola Opy Instagramissa ja Facebookissa.

 

ALAPPA Opy

Toimiala: Työvaatteet

alappa2017@gmail.com

 

MeriPark Opy

Toimiala: Liikunta

meripark.info@gmail.com

 

HEALTHINK Opy

Toimiala: Liikunta ja terveys

healthink.opy@gmail.com

HEALTHINK Opy Instagramissa ja Facebookissa.

 

NL PRINT  Opy

Toimiala: Tekstiilipaino

northernlightsprint@gmail.com

NL PRINT Opy Instagramissa.

 

DataTek Opy

Toimiala: atk-laitteet, ohjelmistot ja huolto

datatekopy@gmail.com

DataTek Opy Instagramissa ja Facebookissa.

 

ToimistodEco Opy

Toimiala: toimistokalusteet ja – tarvikkeet sekä sisustus, vihersisustus & remontointi

toimistodeco@gmail.com

 

Santa’s Security Opy

Toimiala: turvallisuus

santassec@gmail.com

Santa’s Security Opy Instagramissa ja Facebookissa.

 

Arctic Workwear Opy

Toimiala: työvaatteet

arcticworkwear2@gmail.com

Arctic Workwear Opy Instagramissa ja Facebookissa.