Analysointi Profin Oy:n, ikkunoiden ja liukulasiseinien valmistajan digitaalisesta markkinoinnista. Tavoita-Vuorovaikuta-Konvertoi-Sitouta -mallin avulla.
Aloittanut toimistansa Pudasjärvellä 70-luvun lopulla, Profin Oy on valmistanut ikkunoita ja liukulasiseiniä kotimaan ja ulkomaan markkinoilla toimittajana niin kuluttaja kuin kerrostalokohteissa. Pääsy Profin Oy:n kotisivuille tästä.
Analysointi
Profin löytyy hakupalvelimilta, omalla nimellään sekä valmistamansa tuotteensa yleisnimellä, esim, liukuovi ikkuna tai lasiliukuseinä. Kotisivut on suunniteltu päänsääntöisesti yrityksen esittelyyn ja suunniteltu tuotemalliensa esittelyyn ja myyntiin. Mutta ei sivustolla ei ole verkkokauppaa vaan tarjouspyynnöt tai tilaukset tehdään sähköpostin kautta tai sovitulla tapaamisella.
Yhteydenotto yritykseen tai yrityksessä olevaan henkilöön hoituu, joko sähköpostin kautta tai soittamalla numeroon. Yhteystiedot ovat helposti saatavilla kotisivuilta ja ne ovat eri kategorioihin jaettu. Yrityksellä on sivut Facebookissa, Instagramissa ja LinkedInissä, mutta ei ole linkitetty kotisivuilta edellä mainittuihin kanaviin mutta somekanavista on mahdollista päästä yrityksen kotisivuille.
Käyttävät päänsääntöisesti somekanavia, tuotteidensa ja yrityksen mainostamiseen. Päivittävät sitä mukaan kun on aineistoa tai ilmoitettavaa. Päänsääntöisesti sisältö on valokuvia mutta myös videoita löytyy. Materiaali on laadultaan laadukkaita ja joka lisää tuotteiden ostomahdollisuutta. Kuvissa mainostetaan heidän tuotteitaan asennettuna erilaisissa kuluttaja kuin kerrostalokohteissa ja tapahtumissa. Myös kertovat yrityksen sisä- ja ulkopuolen tapahtumista joissa he ovat mukana.