Vaikuttajamarkkinointi

Tervetuloa MUUVI – Yritysten muutoskyvykkyys, vihreä siirtymä ja digitalisaatio -hankkeen mikro-opintoihin!

Mitä on vaikuttajamarkkinointi, mitä se pitää sisällään ja miten sen kanssa pääsee alkuun? Kokenut vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäjä, yrittäjä Joonas Koivumaa, on ulkoistettuna Siipiweikkojen kasvu- ja markkinointijohtajan roolissaan päässyt sukeltamaan vaikuttajien maailmaan erityisesti Instagramissa ja YouTubessa.

Tämän mikrokurssin jälkeen sinulla on selkeämpi ymmärrys siitä, mitä vaikuttajamarkkinointi oikein on nykyään ja miten sen kanssa pääsee alkuun. Lisäksi saat tietoa vaikuttajamarkkinoinnin hinnoittelun maailmasta sekä tuloksien mittaamisesta.

Voit antaa palautetta mikro-opinnosta ja jopa sen yksittäisistä kohdista suoraan oppimisalustalla painamalla painiketta Palaute sivun oikeassa laidassa. Tutustu ohjeisiin.

Mikro-opintojen sisältö

Taustakysely

Hankkeen tulee todentaa mikro-opintoihin osallistuneiden lukumäärä, jotka kuuluvat nimenomaan hankkeen kohderyhmään – Pohjois-Suomen mikro- ja pk-yrittäjät ja yritysten henkilöstö.

Lessons

MUUVI -hankkeen kysely Preview

Mikro-opinnon sisältö

Suoritustapa

Itsenäisesti suoritettava verkko-opiskelu. Voit aloittaa opiskelun heti ja suorittaa opintojakson omassa tahdissa.

Arviointi

Tämä mikro-opinto tarkoitettu itsenäiseen opiskeluun. Mikro-opinnosta ei saa arviointia, opintopisteitä eikä todistusta.

Opintojakson materiaalit

Vaikuttajamarkkinointi – Nykyaikaista vaikuttavaa markkinointia. Lapin AMK. Pohjoisen tekijät -Podcast. https://on.soundcloud.com/vXMTD

Kategoria

Järjestävä korkeakoulu

Lapin AMK

Laajuus

1 h 15 min

Taso

jatkuva oppiminen

Opetuskieli

suomi

Arviointi

hyväksytty/hylätty

Hinta

ilmainen