Tervehdys!
Jos teillä on jotain kysyttävää tuotteistamme tai palveluistamme, ota meihin rohkeasti yhteyttä alla olevan lomakkeen avulla. Otamme myös mielellämme vastaan palautetta ja tuotekehitysideoita.
Pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti sähköpostitse.
Reklamaatio tilanteissa, asiakkaan tulee tehdä reklamaatio mahdollisimman pian virheen havaittuaan, viimeistään kuitenkin kahden päivän kuluessa palvelun suorittamisesta. Reklamaatiot lähetetään NAPSin asiakaspalveluun.
NAPS on vakuuttanut palvelunsa, toimintansa ja työntekijänsä vastuuvakuutuksella. NAPS ei vastaa omaisuusvahingoista, jotka tapahtuvat työntekijän noudattamissa ohjeissa tai tavanomaisissa työtehtävissä, eikä myöskään vahingoista, jotka johtuvat käyttö- tai kulutusesineiden normaalista käytöstä tai kulumisesta. NAPS ei myöskään vastaa ylivoimaisista esteistä tai niihin verrattavista syistä johtuvista vahingoista.
Jos työssä sattuu vahinko, asiakkaan on ilmoitettava siitä välittömästi asiakaspalveluun tai alueen vastuuhenkilölle. Vahinkotapaukset käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään kuukauden kuluessa. Vakuutusyhtiön kautta tapahtuvat korvausvaatimukset käsitellään kyseisen yhtiön käytäntöjen ja aikataulujen mukaisesti.