MH kv oppimispäiväkirja
Uusi eOppimispalvelut.fi Blogs -sivusto

Viikko 15

Suunnitelmallisuus markkinoinnissa on erittäin tärkeätä. Tämä nousi esille kun kävimme läpi kampanja- ja vuosisuunnittelua. Pidin tärkeänä sen, että vuosisuunnitelman taloudellinen hyöty on merkittävä. Voit etukäteen määrittää halutun budjetin, jolla vältät yllättävät menot. Vuosisuunnitelman siirtäminen kalenteriin myös helpottaa muistamaan milloin mitäkin tehdään. Kampanjoita voi toteuttaa eri teemojen mukaan esim. back to school, Joulu jne.

Loihdimme vuosisuunnitelman kuvitteelliselle yritykselle, joka sisälsi erilaisia teemoja. Huomasin, että on yllättävän hankalaa miettiä vuosikellon sisältö ja sopivia teemoja. Katsoimme myös muutaman ensimmäisen videon Trustmaryn Myyntikoulusta https://business.trustmary.com/fi/myyntikoulu-verkkokurssi?utm_source=hs_automation&utm_medium=email&utm_content=66174954&_hsenc=p2ANqtz-9uAOQ-3OCqqW0_hlTY1oT-JDeFf3PLFCTG2CpVR2s37eGehZd8I45VMVizv1-yaAL7MjRk71_OXUcujjC6t4t66tOiID3eIvsG1FTQUNqWe3Lrf8o&_hsmi=66174954

Videot avasivat todella hyvin myyntiprosessiin liittyviä vaiheita ja opin paljon uutta esimerkiksi prospektoinnista eli potentiaalisten asiakkaiden löytämisestä.

 

 

 

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *