Kirjoittaja Marjo Jussila (TaM), projektipäällikkö Sosiaalinen media on muuttanut ihmisten elämää, työntekoa ja myös työnhakua. Digiassari-valmennuksessa opiskellaan sosiaalista mediaa niin yritysten markkinointikanavana kuin välineenä oman henkilökohtaisen osaamisen markkinoinnissa ja työnhaussa....
Julkaisut
Vinkkejä video-cv:n tekoon
Kirjoittaja Timo Puukko (tutkinto) tietojenkäsittelyn tuntiopettaja Osana Digiassari-valmennusta opiskellaan AV-sisällöntuottamisen eri vaiheita esituotannosta jälkituotantoon ja valmiin materiaalin julkaisuun oman video-cv:n suunnittelun ja toteutuksen kautta.Ensimmäinen vaihe video-cv:n teossa on...
Digiassarin työkalut digimarkkinointiin
Kirjoittajat Marjo Jussila (TaM), projektipäällikkö Tuomo Lindholm (tutkinto), tietojenkäsittelyn lehtori Mika Saloheimo (YTM), liiketalouden lehtori Anna-Maija Tapojärvi (KTM, AmO), markkinoinnin tuntiopettajaJohanna Vuokila (tutkinto), tietojenkäsittelyn lehtori Vuonna 2020 Digiassari-valmennukset toteutettiin...
10 askelta onnistuneen somestrategian laatimiseen ja toteuttamiseen
Kirjoittaja Anna-Maija Tapojärvi (KTM, AmO), markkinoinnin tuntiopettaja Tiedätkö miten sosiaalisen median strategia laaditaan? Sosiaalinen media on noussut hyvin tärkeäksi osaksi monikanavaista markkinointia. Jopa 74 prosenttia kuluttajista tekee ostopäätöksiä sosiaalisen median tarjoaman tiedon perusteella....
Digitaalisen markkinoinnin sanasto
Testaa, tunnetko digitaalisen markkinoinnin termejä? Monta tiesit?
Asiakaskokemus ja digitaalisuus
Kirjoittaja Mika Saloheimo (YTM), liiketalouden lehtori Asiakaskokemus on terminä noussut suosioon viime vuosien aikana liiketoiminnan kehittäjien parissa. Käsitteen taustalta löytyy tuttuja teemoja ja niitä yhdistellään asiakaskokemus-ajattelussa (kuva 1). Kuva 1. Asiakaskokemus-ajattelun tausta....