Olisiko sinunkin aika kokeilla valokuvien vaikutusvoimaa yrityksesi digitaalisessa markkinoinnissa? Kiireen keskellä voi olla hankalaa pysyä valtavirran mukana ja aikaa uusien asioiden opetteluun ei tunnu löytyvän. Yrityksen markkinointi saattaa ontua ja uusia ideoita on vaikea keksiä.
Digitaalisen markkinoinnin valokuvaopas yrittäjälle
Digitaalisen markkinoinnin valokuvaopas johdattaa sinut ajattelemaan valokuvien käyttöä eri näkökulmista. Valokuvilla vaikuttaminen on avainasioita yrityksen näkyvyyden lisäämiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Digitaalisen markkinoinnin valokuvaopas on ensisijaisesti suunnattuLapin matkailun parissa toimiville mikroyrityksille.
Valokuvaoppaan avulla voit
- Kehittää yrityksesi tarinankerrontaa valokuvien avulla
- Vahvistaa yrityksesi digitaalista vieraanvaraisuutta- ja empatiaa
- Lisätä ymmärrystä laadukkaista valokuvista
- Oppia ymmärtämään väreillä vaikuttamisen keinoja
- Omaksua valokuvien sommittelua
- Lisätä valokuvilla vaikuttamisen mahdollisuuksia
- Parantaa asiakkaan elämystä ja kokemusta
- Lisätä syvällistä asiakaskokemusta
- Parantaa yrityksesi kilpailukykyä
Lisäksi kerromme sinulle valokuvien tekijänoikeuksien huomioimisesta, jotta vältyt mahdollisilta ikäviltä seurauksilta.
Näitä keskeisiä tietoja ja taitoja tarvitaan, kun tavoitellaan yrityksen nykyaikaisen digitaalisen markkinoinnin hallittavuutta, kehitystä ja kasvua.
Kamera-Hemmo tarinankertojana
Valokuvaoppaan sivuilla sinua neuvoo ystävämme Kamera-Hemmo, joka on puolestasi selvittänyt valokuvauksen moniulotteista maailmaa. Tutustu valokuvaoppaaseen ja huomaa kuinka Kamera-Hemmo johdattaa sinua vahvistamaan osaamistasi kohti laadukkaampia valokuvia ja vaikuttavampaa digitaalista markkinointia.
Ota nyt askel kohti parempaa digitaalista markkinointia ja lataa käytännönläheinen Digitaalisen markkinoinnin valokuvaopas yrittäjälle.
Lämpimin lukuterveisin ja kiittäen,
Lapin ammattikorkeakoulun restonomiopiskelijat Jatta Hartikainen, Elina Rousu-Uurtamo, Jonna Räisänen, Veera Tenhunen, Varpu Hakola, Mimmi Posio ja Elle Räisänen
Digitaalisen markkinoinnin valokuvaoppaan yrittäjälle ovat koonneet koonnut (Lapin ammattikorkeakoulun) restonomiopiskelijat, joiden opintojaksolla projektityön toimeksiantajana on toiminut eHospitality – empatiaa ja arvonluontia matkailun digitaalisissa palvelukohtaamisissa hanke (1.10.2021-30.6.2023).