Sosiaalinen media kauppakeskukseSSA

some_kuva

Kaupat ja kauppakeskukset hyödyn-tävät yhä enemmän sosiaalista mediaa markkinoinnissa ja asiakas-palvelussa.

  • Mitä sosiaalisen median palveluja sinä käytät shoppaillessasi?
  • Millaisia sosiaalisen median palveluja haluaisit hyödyntää asioidessasi kauppakeskuksessa?

kuplarivi

13 Responses to Sosiaalinen media kauppakeskukseSSA

  1. Jaana M. says:

    Jonkun verran selailen tietokoneella liikkeiden nettisivuja, erityisesti niiden, jotka tulevat suoraan sähköpostiini. Pidän enemmän perinteisestä shoppailusta eli tutustun tuotteisiin paikanpäällä “käsikopelolla”.

  2. Jaana J says:

    Samoin, kuten (kaima) kommentoi ja jos oikeen kovasti asiaa mietin, niin tällä hetkellä en osaa edes kaivata mitään “somea” shoppailuun ja mitä se olis sitten kauppakeskukseen…

  3. Kata says:

    Joskus tutustun yrityksen kotisivuihin, ennen kauppakeskukseen menoa. Sähköiset kirjeet olen tilannut varmaan kaikilta mahdollisilta kauppiailta. Kaikki alennuskupongit esim. Citymarket/Kappahl tilaan kännykkään – vaivatonta ja aina mukana. Some palveluita en kaipaa kauppakeskukselta lisää, mutta yleisesti voisi kauppojen kanta-asiakaskortit olla sähköisiä.

  4. Maarit Vallinkoski says:

    Pidän edelleen netissä tapahtuvat ostokset ja livenä tapahtuvan shoppailun erillään. Oman kauppakeskuksen päivitykset kyllä näkyvät Facessa, mutta en niitä erityisesti seuraa.

  5. Laura says:

    Jos on menossa johonkin uuteen kauppakeskukseen, niin tulee käytyä katsomassa niitten sivuja jos sellaiset on. Muuten ei pahemmin tule sivuilla vierailtua. Nettikauppa on sitten ihan oma lukunsa.

  6. Sanna J says:

    Minulla käyttöä olisi ehkä kännykkään saatavilla tarjouksilla. Olisi ihan kiva myös tuo kanta-asiakaskorttien sähköisyys joka tuossa jo aiemmin kommenteissa mainittiin.

  7. Mira M says:

    Luen kauppakeskusten Facebook-sivuja viikottain. Varsinkin ennen shoppailemaan lähtöä tarjouksia tulee tarkisteltua sosiaalisen median kautta. Näppärää onkin, kun itseä eniten kiinnostavien kauppakeskusten tarjoukset tulevat uutisvirtana omalla etusivulla.

  8. Natalia B. says:

    En ole sosiaalisen median käyttäjä. En kaipaa niitä, ei kiinnosta mitä mainostavat kaupat siellä. Joskus katselen kauppojen nettisivuja.

  9. Maarit A says:

    Kyllä shoppailu ihan paikan päällä on munkin juttu, siinä muiden ihmisten joukossa penkoessa rekkejä myös sosiaalinen kanssa käyminen mahdollista…

    Somesta tulee omaan facebook-sivuun mainoksia mm. citymarketilta kun oon joskus osallistunut kilpailuun, joku hyvä tarjous sitä kautta vois saada liikeelle!

  10. Mervi says:

    Eipä tule ihmeemmin seurattua kauppojen nettisivuja. Ostokset teen mielummin livenä kaupassa, kuin esim. tilaan verkkokaupasta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Silloinkin käyn tuotteen yleensä ensin katsomassa livenä kaupassa. Huonekaluliikeiden nettisivuja muistan katselleeni etukäteen, kun hain tietynlaista hyllyä, mutta sen hyllynkin sitten hankin kaupasta.

  11. Laura says:

    Kännyllä tulee katseltua vieraalla paikkakunnalla tai kaupungissa, missä mikäkin liike sijaitsee. Tarjoukset tulevat kätevästi myös kännyyn perille kaikkialla, kun on postituslistoilla.

  12. KatariinaK says:

    Sosiaalista mediaa itse hyödyntäisin niin, että saisin joko facebookin tai sähköpostin kautta kaikki tarjoukset tai mahdolliset alekupongit sähköisessä muodossa puhelimeeni. Siinä ne kulkisivat kätevästi mukana kun olen ostoksilla. Ei tarvitse leikellä tarjouskuponkeja.

  13. Tarja says:

    Olen ladannut puhelimeeni ICA-kaupan sovelluksen ja sieltä usein kaupassa ollessani katson tarjoukset. Jos vaikka porsaanfile on tarjouksessa niin voin hakea mieluisan reseptin ja ladata tarvittavat raaka-aineet ostoslistalleni. Tuleepahan kaikki tarvittavat aineet ostettua…

    Kanta-asiakas kortit voisi tosiaan olla sähköisiä, niitä on jo niin paljon ettei meinaa “pörssiin” ( eteläläiset huom! lompakkoon) mahtua 😉

Leave a Reply